Yeni

LightBlog

4 Şubat 2015 Çarşamba

Metin2 Yeni Ev Ve Map Tasarımı ProlefDenty Devrim

Merhaba arkadaşlar birzamanlar yaptığım şehir ve ev tasarımları sizinle paylaşmak istedim
map ve tasarımlar tamamiylen khafkef tarafından yapılmıştır.
Ve hiçbirşekilde alıntı yoktur.Evleri kurabilmeniz için 14Dakikalık Bir Video çektim bu videoda herşeyi ayrıntılı şekilde anlattım
videoyu izliyince anlayacaksınızdır.Benim için önemli olan görüşlerinizdir görüşlerinizi yorum atarak belitirseniz sevinirim.
-KhafKef(MedetSeval) [ProlefDenty]










  

ARKADAŞLAR EĞER FARKLI SORUNLAR ÇIKARSA BELİRTTİN DÜZELTEYİM SONUÇTA BİNLERCE COLLİSİON VS KULLANILDI 
ELBETTEKİ UNUTUTĞUMUZ SORUNLAR OLACAKTIR SORUNLAR ÇIKARSA YORUM OLARAK ATIN DÜZELTELİM  

VE AYRICA NPC VE MOB SABİTLİĞİNİ KENDİNİZ AYARLAMALISINIZ 
Bu Kadar Emeğe Karşı Bir Yorumu Hakettiğimi Düşünüyorum.

Yorumlarınızı Bekliyorum.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LightBlog