Yeni

LightBlog

17 Temmuz 2014 Perşembe

Yayın - 2 Java Yeni Proje ve Class Oluşturma


Java Programlama Dili

Yeni Proje ve Class Oluşturma







            Bir önceki yayınımızda Java SE (Stantard Edition) ve kullanacağımız İDE (Eclipse,NeBeans ... vb )  linklerini paylaşmıştık bunların kurulumunun yapıldığını düşünerek yayınlara devam edeceğim.


Bundan sonraki yayınlarda daha çok fotoğraf kareleriyle adım adım ilerleyerek belki ufak açıklamalarla da destekleyerek yayınlara devam edeceğim.

ADIM - 1

         Kurduğumuz İDE ben eclipse i tercih ediyorum siz başka biriylede devam edebilirsiniz.
         Açtığınızda öncelikle karşınıza kalbiniz kadar temiz böyle güzel bir ekran gelicek.


ADIM - 2

       Fazla oyalanmadan hemen File -> New -> Project


ADIM - 3

       Java Project'i işaretleyip next diyoruz


ADIM - 4

       Project name : Kısmını doldurup ben 'İlkYeniProje' dedim keyfi olarak next diyoruz.



ADIM - 5

      Karşımıza gelen ekranda da şimdilik hiçbirşeye dokunmadan finish diyerek projemizi oluşturuyoruz.


ADIM - 6

    Evet tebrikler sol menüde projemiz oluştu üzerine tıklayıp açıyoruz.src klasörüne sağ tıklayıp New-Class adımlarını izleyelim



ADIM - 7

   Karşımıza gelen ekranda şimdi oluşturmak istediğimiz class a isim vermemizi isteyecek herhangi bir isim verebiliriz. Ben 'YeniClass' ismini veriyorum ve finish diyerek işlemi sonlandıralım. 

Not : public static void... kısmına tik atarak ilerliyoruz.


ADIM - 8

Ve evet herşey artık hazır !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LightBlog